Legyél bátor

2024. április 30. 18:28 - Szepessy Erika

Egy idézettel kezdem, mert nagyon szépen kifejezi azt a gyújtópontot, ami elindít minket egy úton!

Ralph Waldo Emerson költő azt írja: „Bármibe is fogsz, bátorságra lesz szükséged. Bárhogy is döntesz, mindig lesz valaki, aki azt mondja, hogy tévedsz. Mindig támadnak majd nehézségek, amelyek rá akarnak venni, hogy a kritikusaidnak higgy. Ahhoz, hogy felvázoljunk és végigkövessünk egy cselekvési irányt, ugyan úgy bátorságra van szükségünk, mint a katonának. A békének is megvan a maga győzelmei, de bátor férfiakra és nőkre van szükség ahhoz, hogy kivívják őket.”

04_30_blog4.png

Hazugság lenne azt állítani, hogy soha nem lesznek akadályok ha elindulsz egy ismeretlen útra. A viszontagságok a barátaid – akkor is, ha úgy érzed, mintha az ellenségeid lennének. Minden akadály, amivel szembe kell nézned, megmutatja erősségeidet és gyengeségeidet. És egyazon időben, segít a változásban, formálódsz, bölcsebbé, magabiztosabbá tesz.

Valahányszor elhagyod a komfortzónádat, és elindulsz, hogy kövesd a belső hangodat, próbák fognak érni. Elérsz olyan magasságokba is, amelyekről azt hitted, hogy képtelen vagy meghódítani őket, és tovább fogsz jutni, mint mások, akik nagyobb tehetséggel rendelkeztek, de megelégedtek azzal, ahol vannak.

 Az EGO fel akarja adni, lehet minden nap, az agyad visszahúz, de lelkünk, és azon túl menni akar.

 A bátorságot egyszerűen meg lehet határozni így is: NEM ADOM FEL!

Nem adom fel, mert nincs más lehetőségem a haladáshoz. Megtanultam, gyakorlom megtapasztaltam, hogy a félelmeim ellenére cselekvő üzemmódba kapcsolok. EMBER-nek születtem, hogy megéljem azt aki vagyok, vagy aki lenni szeretnék.

Nő vagyok, férfi vagyok, Anya vagyok, Apa vagyok! Szeretnék tudatos szülő lenni, aki bátran éli az életét.

Ahogy Al Ghaoui Hesna „Félj bátran” könyv cím és számomra ikonikus szószerkezete is arra hív minket, hogy az emberi természetünk megértésével, majd új megküzdési stratégiák felfedezésével felvértezve éljük az életünket. Tarts Velem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepessyerika.blog.hu/api/trackback/id/tr6318393877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása