Ki az a Szepessy Erika?

2024. április 09. 00:01 - Szepessy Erika

Helló,

Szepessy Erika vagyok life coach és Access Bars kezelő.

2012-ben 2 db 1000 kilométeres csomagos kerékpártúrát tettem. Ebben a 11 évben 11 nagyobb túrám volt és 2023-ban mini túra teljesen egyedül.

blog2024_04_112_insta.png

Ezen évek alatt felfedeztem, mi az én másik szenvedélyem és hivatásom, ami a coaching, az alkalmazotti létből váltottam, azóta is követem a szívem útját, immár közel 5 éve.

Mindemellett a Meraki Project megálmodója, Bringázz Velem, Főzz Velem, és egyéb közösségi programokat szervezek. Cél a kikapcsolódás, tanulás, fejlődés. De legfőbb misszióm bátorítani, hogy megéld a szenvedélyed, hogy kipróbájl új dolgokat, amiken keresztül kibontakoztasd ki vagy Te

Miután megtapasztaltam, hogyan változik meg egy nő élete a gyermekvállalás után, milyen hozott hitrendszerek, téves működések kezdik el tudattalanul robotpilóta üzemmódban irányítani az életünket (és hoznak rengeteg szenvedést), pláne 33-36-40 éves korban és ezt követően. Mialatt ezt az utat én is bejártam, rengeteg dolgot tapasztaltam, tanultam, megoldottam/megfejlődtem. Ezért arra tettem fel az életem, hogy az életközépi krízis időszakában felmerülő problémákat felkutassam és segítsek 35+ - 55 éves nőknek, hogy a teljes kilátástalanságból, átléphessenek a tudatos életbe, a Lélek-Ego, coaching módszertant és egyéb technikákat használva, hogy eljuthassanak a kiteljesedett életig.

blog2024_04_11_insta.png

Misszióm:

Anyáknak és női vállalkozóknak segítek megváltoztatni az életüket, felfedezni igazi önmagukat, hogy örömteli és önazonos életet élhessenek, a téves hitrendszereik feltárásával, személyre szabott, egyénileg használható eszközöket adva a változáshoz.

A blog célja, hogy új nézőpontot hozzon az olvasók számára arra, hogy mi az amire képesek lehetnek.

A kerékpártúrázon keresztül szeretném megmutazni, hogy az életünk is olyan mint egy végtelen utazás! Tele nehézségekkel, csodákkal és örömökkel.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepessyerika.blog.hu/api/trackback/id/tr8518375519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása